Ankieta jest ANONIMOWA , mimo że wymagane jest podanie kilku danych niezbędnych do wypełnienia i wysłania odpowiedzi - pacjent/rodzic/opiekun może wypełnić tylko jeden raz jedną ankietę z jednej hospitalizacji / jednej wizyty Pracownicy szpitala nie mają dostępu do danych pacjenta ( dane służą jedynie weryfikacji ) Pracownicy szpitala mają dostęp tylko do danych statystycznych – wyników odpowiedzi Data wizyty w poradni * Dzień Dzień12345678910111213141516171819202122232425262728293031 Miesiąc MiesiącstylutmarkwiMajczelipsiewrzpaźlisgru Rok Rok20172018201920202021202220232024 Wybierz poradnię * - Wybierz -Alergologiczna dla DzieciAudiologiczna dla DzieciChirurgiczna dla DzieciChorób Metabolicznych dla DzieciChorób Zakaźnych dla DzieciDiabetologiczna dla DzieciEndokrynologiczna dla DzieciGastroenterologiczna dla DzieciPneumonologiczna dla DzieciKardiochirurgiczna dla DzieciKardiologiczna dla DzieciNefrologiczna dla DzieciNeurochirurgiczna dla DzieciOnkologiczna dla DzieciLaryngologiczna dla DzieciReumatologiczna dla DzieciPsychiatrycznaTransplantologiczna dla DzieciUrologiczna dla Dzieci Pragnąc poprawić jakość udzielanych świadczeń uprzejmie prosimy o zaznaczenie właściwej według Państwa odpowiedzi przy poniższych pytaniach. Ankieta nie zawiera pytań odnośnie warunków lokalowych oraz czasu oczekiwania na hospitalizację/wizytę – na które szpital nie ma wpływu. 1. Czy wizyta w poradni odbyła się o godzinie wcześniej uzgodnionej Czy wizyta w poradni odbyła się o godzinie wcześniej uzgodnionej * TAK NIE 2. Czy lekarz sprawujący w poradni opiekę nad pacjentem: a. przekazywał informacje o chorobie w sposób zrozumiały * TAK NIE b. informował o planowanych badaniach diagnostycznych i/lub zabiegach operacyjnych * TAK NIE c. wyjaśnił w sposób jasny i zrozumiały dalsze postępowanie i leczenie * TAK NIE 3. Czy pielęgniarki opiekujące się pacjentem w poradni a. były uprzejme i życzliwe * TAK NIE b. wyjaśniały pacjentowi wykonywane przy nim zabiegi i czynności pielęgniarskie * TAK NIE c. były dostępne i pomocne * TAK NIE 4. Czy rejestratorki w poradni a. były uprzejme i życzliwe * TAK NIE b. wytłumaczył zasady kolejnych rejestracji do poradni (nowy program elektroniczny) * TAK NIE c. w sposób zrozumiały i cierpliwy odpowiadały na zadawane pytania * TAK NIE 5. Czy poradnia w trakcie pobytu pacjenta była czysta Czy poradnia w trakcie pobytu pacjenta była czysta * TAK NIE 6. Czy szpital jest dobrze oznakowany Czy szpital jest dobrze oznakowany * TAK NIE 7. Czy strona internetowa szpitala a. jest wystarczająco czytelna i zrozumiała * TAK NIE b. jest pomocna przy dostaniu się/zapisaniu się do oddziału szpitalnego, poradni * TAK NIE c. posiada wystarczające informacje przydatne dla pacjentów * TAK NIE